Nk



Hysteriskt!!!

Varför är det sån hysteri inför julen ??

Jag är inte ett dugg bättre än någon annan, för även jag är en av dom som stressar runt som en äggsjuk höna och ska hinna med alla måsten, jag ska bara.. som Alfons säger, är det nog allt för många som säger.

Varje år säger jag att jag ska bättre mig till nästa år, ha ha haaa tjena säger jag bara, hittills har jag då inte lyckats med det iallafall, men nästa år ska jag verkligen försöka !

Efter att jag hade varit och klippt mig idag så sprang jag till NK, jag var precis inte den enda som skulle handla julklappar där, men jag redde mig rätt snabbt trots att att jag hade lite svårt att hitta just det jag skulle ha pga. att det sålts rätt mycket utav just det jag skulle ha..hm.

Jag älskar att gå runt på NK,dom har det mesta och vill man, kan man lösa alla sina julklappsbekymmer där på ett och samma ställe på en och samma dag, inte så fel !

Jag har stressat från det att jag vaknade ända till jag kom hem på kvällen,usch.
Nu är jag riktigt trött och sliten, så borde nog gå och lägga mig och hämta nya krafter, så att jag orkar stressa vidare imorgon, sjukt va..!

Sov sött !!

Kommentarer
Postat av: Li

sj harj ag faktiskt varit ute i god tid, men vad hjälper det då de företag jag beställt från LOVAT att jag skulle haft det senast den 20e och ingenting har kommit?

Det är så väldigt tråkigt och blir en stress det med =O(

Men jag ska minsann maila dem ikväll och tala om vad jag tycker om dem! Den ena klappen beställde vi faktiskt den 6e december!!!

Nej, det är nog bättre att stressa runt i affärerna ;O)

Hoppas du återhämtat dig och får lite nya krafter tills idag =O)

2010-12-23 @ 12:04:11
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0