Sovmorgon

är väl bland det bästa man kan unna sig,idag har jag haft en sån morgon.

I dag klockan 15 kliver jag på ett mastodontpass som varar ända till fredagmorgon nyårsaftonsmorgon kl. 08 jag får det till 41 timmar och en vanlig arbetsvecka är ju 40 timmar,så då får jag ihop mina timmar på ett bräde.

Jag tycker det är skönt att jobba långpass för att sen få vara ledig lite längre,så för min del är det mer än okej att jobba sånna pass och det här blir det sista jag gör i arbetsväg fram till 12/1-11.

Känner vittring av semseter nu,tjo hooo..

Vet inte om jag kommer att hinna uppdatera något innan fredagmorgon nu,but who knows..



Bilden är från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0