Svinalängorna..blev till Änglagård

Svinalängorna som vi skulle ha sett idag blev riktig pannkaka,grr och inte bara lite irriterande utan väldigt men tillslut blev det bra ändå men det sägs ju att: det blir aldrig som man tänkt sig..

Vi kom till Sickla SF biograf och det första jag säger är: wow,här känner man sig välkommen!

Dom hade tänt fina marsaller vid entren och det gjorde sig väldigt fint i mörkret,vi går in och hämtar ut våra förbeställda och betalda biljetter och så köper vi popcorn,godis och dricka,sen går vi och sätter oss och väntar på att bli insläppta..ha ha haaaaa *hånskrattar*,vilket vi inte blev överhuvudtaget då tjejen som river av biobiljetten,säger: tyvärr tjejer så kan jag inte släppa in er..
Vaaaa..? säger vi
Hon: Ja,tyvärr måste ni vara 15 år för att få se filmen,ja även om ni nu har med er era mammor så är det så att ni inte får se den.
Vi bestämde oss för att åka vidare in till stan,eftersom alla biljetter till Änglagård i Sickla var slutsålda.
Efter många om och men,så satt vi på en helt annan biograf på en helt annan film.

Änglagård var helt klart sevärd men jag är fortfarande lite besviken över att inte ha sett Svinalängorna,så det kommer Helena och jag att se till att göra inom snar framtid *ler*.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0