Tomten hörde mina böner..








Julen har bara rusat och för min del känns det som nu julen är över,så det innebär att jag nu inom dom närmsta dagarna kommer att rafsa bort alla julsaker förutom granen,den tar jag nog bort när vi kommit hem från fjällen.
Ska jag vara helt ärlig så fick jag aldrig den där riktiga julkänslan i år..jag vet inte vad det beror på men jag har hört flera säga samma sak,fick du någon julkänsla i år ?

Innan nu julen städas bort för min del,tänkte jag lägga ut bilder på några av mina julklappar,fick inte med allt på foto men bättre än inget..

Tack så innerligt mina nära & kära för alla fina julklappar !


Kommentarer
Postat av: Li

vad mycket fint!!!

Nej,jag tror inte jag heller hann få någon julkänsla iår, mest pga stressen med uppsatsen.

Men då kan det ju bara bli bättre nästa jul ;O)

Kan du städa bort julen här med? vet inte om jag orkar *hihi*

2010-12-30 @ 21:39:58
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0