chillnorway

ChillNorway paketet har anlänt

och nu har jag även hämtat ut det *ler*,tänk vad lite kläder kan göra en så lycklig..och är det inte något speciellt med just märkeskläder..?
Jo det tycker iallafall jag och jag kan inte exakt säga vad det är, men det är en speciell känsla att bära det.

Jag har absolut inget emot tex. H&M, Gina Tricot kläder osv. gillar det också, men det käns som alla springer runt i likadana kläder, märkeskläder har ju en liten annan prislapp på sig och det hindrar ju just det att alla har likadana.

Jag är just inget fan av att alla har likasamma,så det minimerar ju det,lite iallafall (tummen upp).




Så här ser en av plaggen ut som jag beställde och sen en till annanslags velour jacka i mörkblått.Båda var jättefina men tror att jag gillar den mörkblå lite mer, men båda kommer nog att användas flitigt.

Jag ska ta bild någon dag när jag har på mig dom, så ska du få se hur dom är in real..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0