Klarat mig i 38 år utan hål i tänderna..



men nu är det ett minne blott..


Äntligen har jag fått ärslet ur vagnen och varit hos tandis och borrat mitt allra första hål borde ha gjort det för flera veckor sen..!

När jag kom dit idag så måste jag erkänna att pulsen var betydligt högre än vad den brukar vara..lite handsvett uppe på allt också,men till vilken nytta..inte var det någon big deal inte!

Jag måste säga att jag varken kände smärta eller ilning någon gång,jag blev väldigt förvånad när min tandläkare sa att hon var färdig.

Jag till tandläkaren : va,är det redan färdigt ?

Tandläkaren: vad du låter besviken då,vill du att jag ska borra lite till ?

Jag: ha ha haaa nää tack,det gick bara mycket bättre än jag trott att det skulle göra *ler*.

Så med facit i hand borde jag ha varit cool när jag gick dit..nu vet jag bättre till nästa gång!

Hur upplever du att laga tänder?






Kommentarer
Postat av: Li

jag brukar säga att det enda som gör ont för mig med lagningen är i plånboken :OS

Jag har oturen som jag tidigare nämnt med att ha skittänder... tror varenda tand haft flera hål tom...

=O(

Men tur att du inte kände ngt, att det gick bra och bara var ett! =O)

2010-12-10 @ 10:04:35
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0