Behöver precis inte gå hungrig

Idag har jag jobbat dag och även kväll & natten nu,så längtar tills jag får kliva av mitt pass imorgonbitti,har då jobbat 21 timmar,jag gillar att jobba långa pass så jag kan vara ledig sen några dagar,nu jobbar jag i försig fredag dag nästa gång men sen är jag helledig i helgen,längtar !

Idag har jag inte kommit upp i mina 29 propoints,vilket man egentligen verkligen bör göra,men i och med att jag jobbat så intensivt har jag inte hunnit engagera mig i att äta stup i ett,men självfallet har jag ätit nyttigt hela dagen och fått i mig massor av frukt och grönsaker (alltid något),tyvär har jag missat att dricka så mycket vatten som jag bör göra nu,men imorgon ska jag skärpa mig och se till att jag får i mig alla mina 29 points och en massa vatten.

Nu är jag så sjukt trött så jag nästan storknar,så säger god natt och sov sött !


Kommentarer
Postat av: Li

Det är ju en omställning som du gör, så var inte för hård mot dig själv utan fokusera på nästa gång o dag :OD

2010-02-11 @ 15:56:20
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0