Bildbomb från Sophia & Kristian


Sophia & Jennifer,mina älskade systerdöttrar ♥


Vi spelade wii spel






tjohoo,lyckades med en del strikes




världens bästa syster försöker att hålla reda på handkontrollen




Linn (Min dotter ♥)


Kristian & Danne lyckades med att hålla sig undan kameran,nästan hela dagen..


inspektion och planering av badrums jobb


lilla Leo gillar att bli kliad




lilla Rex


lilla Cricket








jätte söta väggord i Sophias & Kristians sovrum




Sophia skrattade när jag fotade deras potatis,ha ha haaa knäppmoster




vi fick jätte god & nyttig mat,passade mer än bra eftersom 2 av oss Viktväktar..


Kicki hjälpte till



Tack Sophia & Kristian för en toppen trevlig dag/kväll!




Kommentarer
Postat av: Li

Du verkar ha haft en superhelg! god mat och vilken fin lägenhet, blir alldeles sugen på att få så fint jag med- kan man inte bara vakna och ha så fint hemma? gärna med sådana söta hundar också tack =O)

ang din kommentar (och tack för att du lämnar kommentarer, tycker det är roligt och blir glad!)

ang så vet jag ej om det är samma lärare (har inte facebook)

och svedaladrömmandet bort är idag MYCKET starkare än sist, eller vad säger du? ;O)

2010-03-01 @ 16:54:40
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0