Borde göra som resten av familjen

Nu är det tyst i huset,resten av familjen har gått och lagt sig och det borde nog jag också göra,är så trött nu så mina ögon går i kors.
Imorgon ska jag ta en lång och välbehövlig sovmorgon,gu vad jag längtar.
Planerna för morgondagen är att försöka ta mig till gymmet och ta igen passet jag missade idag,sen blir det en sväng till Apoteket för att hämta ut lite Kåvepenin till Hanna som blev biten i går av våran gamla katt Mimmi,hon är så gammal och har ont på vissa ställen (men hon lider inte,vi har varit hos veterinären) och när Hanna då råkade klappa henne på ett ömt ställe bet hon henne så det gick hål,aj aj aj..och kattbett (speciellt utekatter) är inte att leka med,tydligen lätt att få svåra infektioner om man inte får penicilin,så därav ett besök på Apoteket,sen blir det slappa av (bortsett från min vanliga lilla städrunda).



Inte lätt att snart vara 17 år gammal,men måste säga att Mimmi är
väldigt pigg fortfarande,så vi hoppas att vi får behålla henne länge till,
har ju haft henne sen hon var 2 veckor gammal!

Kommentarer
Postat av: Li

åh,vad fin hon är på bilden.

Det är knasigt det där när man inte är överens om vad som är skönt och vad som gör ont, när det är skönt men gör ont...hoppas det inte gjorde allt för ont på Hanna =(

2010-02-21 @ 21:46:18
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0