D-vitamin gör dig även piggare

Holistic D3-vitamin

Släpp in solen i ditt liv!
D-vitamin är hett just nu. Det har forskats mycket om D-vitamin de senaste åren, och resultaten börjar sippra ut i tidningsartiklar.

Brist på D-vitamin kan leda till en rad problem:

  • benskörhet
  • vinter- och vårdepression
  • benskörhet
  • infektionssjukdomar
  • cancer
  • hjärtsjukdom
  • autism
  • fibromyalgi

med mera…


Min läkare på Immubristenheten i Huddinge Sjukhus rekomenderade den här till mig,då trötthet är mitt stora problem pga.min IGA-brist och det är nog många som lider av trötthet just på vintern,det är ju ganska rimligt eftersom sol gör att vi blir piggare och under vinterhalvåret så får vi ju tyvär knappt någon sol,så D-vitamin i tablettform är en mycket bra hjälp för trötthet.Självklart så ger jag det en ärlig chans,så gick till en hälsokostaffär och köpte mig en burk 164:- tycker jag är värt att betela alla gånger om den hjälper mig att bli piggare.
D-vitamin är självklart bra för alla,så lider du av trötthet,pröva den här produkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0