Go´Morron

Som vanligt så har helgen bara rusat igen,tyckte att det var fredag precis..och nu har vi kommit fram till måndag igen,det sköna är att veckorna går så fort och att det snart är helg igen.
Imorse gick jag upp med tuppen och kokade polentagröt till mina små kycklingungar,skönt att komma upp i tid så jag hinner utnyttja dagen på bästa sätt .
Träning står på agendan idag,sen har jag inte så mycket för mig förrän det är dax att bege sig till jobbet,börjar inte mitt pass förrän kl.15.00 så hinner nog med en hel del annat än träning också,för sysslorna här hemma tar ju aldrig slut,på gott och ont !


Polentagröt till frukost,smakar nästan som mannagrynsgröt..


frussen som jag är så satte jag igång en skön brasa också,mysmorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0