God morgon !

I går kände jag mig riktigt stark och laddad till 1000 inför min viktminskning och även idag känner jag mig super peppad,skön känsla..jag tror att mycket har att göra med den mentala förberedelsen inför det här,jag har ju som sagt laddat länge inför det här och behövde en ordentlig knuff för att sparka igång,så därför valde jag att gå med i v.v. man blir så inspirerad och laddad och ja jag vet att jag kommer att ha mina dåliga dagar och vill bara ge upp,men då gäller det bara att kämpa vidare och när jag lyckats med det så blir jag ännu mera peppad för att jag lyckats att besegra frestelser och motgångar och sist men inte minst blir jag otroligt peppad när jag ser vågen visa en mindre siffra..




Dagens frukost och självfallet några koppar kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0