God morgon

Igår var jag ubertrött,vet inte vad det berodde på..hade lite känning i halsen efter mitt träningspass,hoppas att det inte är någon förkylning som lurar bakom hörnet,just nu så känner jag mig piggare iallafall.
Körde mitt första benträningspass igår efter operationen,du kan tänka dig att det känns i mina ben idag..aj och imorgon kommer det att vara ännu värre,då dag 2 alltid är värst för träningsverk.

Idag har jag min sista natt för den här veckan,sen är jag ledig fram till onsdag nästa vecka,ska bli så skönt att bara få vara hemma,då jag har mer eller mindre bott på jobbet senaste veckorna.


Kommentarer
Postat av: Li

fast visst är det ändå lite skönt med träningsvärk? ;)

2010-02-18 @ 13:02:18
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0