Godisfri fredag


Helt otroligt..för en godisråtta som mig,känner mig inte ens sugen om jag ska vara helt ärlig och då är det lika bra att ha en godisfri fredag,får äta mitt godis i morgon till melodifestivalen,har ju en massa propoints som jag kan utnyttja.
Tror att det är bra om jag har en dag i veckan då jag får äta mitt älskade godis,ska man vara för duktig är risken stor att jag tröttnar,hellre tar jag det sakta men säkert och har min lilla godisdag,än att strypa allt och tröttna efter någon vecka,eller vad tror du?


Kommentarer
Postat av: Li

åh,godis är mitt största problem!!!

Att bara ha en dag i veckan är jättebra!

Själv så kör jag enligt det gamla systemet så jag sparar hela veckan för att kunna njuta av ca 100gr när helgen kommer. Det funkar för mig, det konstiga är att jag dessutom blir ganska nöjd med de 100gr-det vart jag inte förr, då rykte hela påsen ;)

2010-02-15 @ 12:19:06
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0