Hade varit mysigt med ett bad..



Brasan är i gång och fredagsmyset har börjat,äntligen är det helg!
Linn,Hanna och Jennifer sitter i hot tuben där ute och mysbadar och jag hade tänkt att haka på,går ut för att cheka läget och ser att gången till poolen var alldeles snötäckt,booo..så jag känner verkligen inte för att vada i snön för att ta mig fram till poolen,så får nöja mig med att sitta framför brasan (inte helt fel de heller iförsig,men var ju såå badsugen).
Nyligen ätit köttsoppa som jag kokat iflera timmar,så är sjukt proppmätt nu,men ska nog klämma ner en kopp med kaffe iallafall medan jag sitter här och väntar på Lets Dance och sen blir det Solsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0