Hot tube

Dagen har rusat igen,herre gud säger jag bara!!
Tycker inte att jag hinner med något förrän dagen är slut..känns som livet rusar i speedfart dagligen,kan väl inte bara vara jag som tycker det,eller?

Jag åkte in till stan med tjejerna som sagt,tjejerna gick till Coco butiken för att cheka Foki medan jag fick mina naglar fixade,äntligen är dom fina igen..älskar när naglarna är nygjorda!

Det blev en snabb sväng förbi Ringens Centrum också,så klockan blev rätt mycket innan vi var färdiga så alla hjärtans dag middag fick det bli från Ban Thai (Thaimat),mums!

Äntligen har jag tagit mitt första bad i hot tuben ute sen operationen,åh det är så underbart att sitta där i det 40 gradiga vattnet när det är kallt ute,hade faktiskt toppluva på mig den här gången,går bra även utan men nu när det är rätt kyligt i luften är det skönt att slippa frysa om öronen.
Nu sitter jag här och väntar på En annan del av Köping,ha en toppen söndag och alla hjärtans dag alla !




Hanna rullade sig i snön,huhuuu !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0