Inte många timmar kvar nu

Har kommit in i någon form av andra andning,var ju så sjukt trött i eftermiddags så hade varit skönt att bara få ta en liten powernapp,men vem har tid för sån lyx på eftermiddagen,när allt ska fixas och ordnas med middag och skjutsas till ridning o.s.v. så det är bara att köra på så går det över,precis som det gjorde och nu sitter jag här och ugglar fortfarand,resten av familjen sover (klockan är ju rätt mycket).

Min systerdotter Sophia och hennes sambo Kristian skulle ju ha kommit hit idag,men dom kommer imorgon istället,längtar tills jag får träffa dom och deras underbara små söta hundar,dom e så söta så man bara kan dö (ska ta bilder imorgon,så får ni se)!

Imorgon sparkar jag igång mitt Viktväkteri med min syster,vi ska dit på morgonmötet som börjar 08.30,ikväll har jag faktiskt syndat med lite godis,känns faktiskt lite legalt,eftersom jag kommer att köra på nu framöver (borsett helgerna,då jag ska unna mig ngt gott),känns lite som nu eller aldrig som det gäller,varför skjuta på det ! 


Kommentarer
Postat av: Li

Det är synd att godis är så gott...

blir sugen bara av din bild!

Härligt att läsa din energi- att ta tag i det så att säga! Ser fram emot att läsa mer om hur det går!

Lycka till :)

2010-02-09 @ 15:59:24
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0