Inte nu,när jag kommit igång med träningen..

Undrar om jag är på väg att bli dålig..känner inget än (låter konstigt va) men,min kropp är som en spåtant (eh,låter ännu flummigare),idag när jag var och tränade så gick det riktigt trögt och jag pallade knappt något alls,andfådd efter bara några minuter och så som det kändes idag,brukar jag känna varje gång jag sen har blivit dålig eller sjuk,märker det på träningen innan ens jag känner några fysiska symtom som t.e.x. halsont,feber o.s.v. så nu är det bara att invänta och se och blir jag inte sjuk undrar jag vad det då var som tog emot så ovanligt hårt (känner min kropp rätt väl vid det här laget och så här brukar det vara varje gång innan jag ens hunnit bli sjuk).

Jag har absolut inte varken tid eller lust att bli sjuk,så hoppas innerligt att jag bara hade en riktigt dålig träningsdag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0