Lördagsmys

Ännu en gång så har dagen bara rusat iväg,ja ja bäst att acceptera att det..
Var iväg en liten sväng till Haninge C med la familia,köpte lite nya grejer på Hemtex och sen en träningsjacka på Stadium,självklart köpte jag en V75:a också,syrran och jag spelar ju ihop varje lördag,så självklart hoppas vi på en storvinst..vem gör inte det !

Nu sitter jag här och väntar på Melodifestivalen,hoppas det blir många bra bidrag,jag kan ju tycka att det varit lite tunt med riktigt bra bidrag hittills,känns inte som att det varit någon sån där riktigt riktig melodifestivalslåt än,men hoppas att det finns en där som väntar på att få etsa sig fast i våra huvuden !
Nu blir det lördagsmys !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0