Så här såg glasslistan ut året jag föddes 1972 !


Oj,prisbilden ser lite annorlunda ut idag !


Så här såg den ut året då min äldsta dotter Linn föddes 1996!



Så här såg den ut när min andra dotter Hanna föddes 1997!



  • Den nyblivnSsss
  • a svenska medborgaren Ludmila Engquist springer ärevarv med den svenska flaggan på olympiastadion i Atlanta. OS-guldet lämnar inte ett öga torrt.

  • Göran Persson blir statsminister.
  • Världens mest kända frimärke, det svenska gula treskillings banco, säljs för 15 miljoner kronor på en auktion i Zürich.
  • Annika Sörenstam vinner US Open i golf för andra året i rad.
  • Internetpaket blir årets julklap
    Så här såg den ut året då min äldsta dotter föddes 1996!



  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0