Städmani

Började dagen med att skippa APT-mötet som jag aldrig annars gör,men nu var jag tvungen att prioritera att sova ut,så jag skulle orka masa mig till jobbet,vartåt dagen led så kände jag mig piggare än igår,så pass pigg så jag orkade att städa hemma (ja jag vet att jag städar mycket,men mår bättre när jag gör det) så höll på typ nästan hela dagen,men imorgon när jag kommer hem så får jag förhoppningsvis vila lite,ja först ska jag storhandla igen inför helgen,vi får familjen Damore som middagsgäster på lördag så ska försöka få ihop lite schysta matvaror som vi kan göra något gott utav.

Längtar redan till helgen,för då får jag äta goodiis!!!


Kommentarer
Postat av: Li

visst är vi knasiga, vi vuxna människor som längtar så efter godis!=O)

sj tycker jag det är jobbigt att städa, men det är bra nice när det är klart och man tagit tag i det hela =O)

bra matvanor, det är något jag måste ta tag i också...

Men gör det nog på måndag ;O)

2010-02-25 @ 17:06:32
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0