Trött på den här vintern

Åkte som vanligt efter jobbet  till våran butik för att storhandla inför helgen,allt frid och fröjd tills jag kom hem till våran gata,iikkk kom inte ens upp för backen med bilen,utan bara gled bakåt vad jag än gjorde,backade lite för att ta fart,jo vad händer..glider ännu längre ner på gatan,långt ner..så får köra runt från andra hållet en bra bit alltså för att försöka få fart och komma upp,men förgäves så bestämmer mig för att släpa alla förbannade matvaror hela vägen nerifrån,för att sen backa bilen in i en lite ficka för att inte stå i vägen för andra bilar osv. jo vad händer då..då fastnar jag i snödrivan med bilen rejält,så nu står den där nu och jag kommer ingenstans,så där rök mitt träningspass åt pipskogen,så nu e jag bara lite lagom FÖRBANNAD !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0