Varför nu ?

Vet inte vad som hänt med min mage?
Är svullen och har ont (alltså ingen vanlig magont,utan där jag opererat mig) ser nästan ut som jag skulle typ vara i 3:dje månaden (nej,tänk inte ens tanken..Jag är INTE gravid),jag som varit helt platt i magen,men nu är jag allt annat än det (snyft) och sen har jag ont på ett konstigt sätt..förstår faktiskt inget nu,det är ju ändå över 2 månader sen jag opererades och allt har gått toppen bra hittills,så här långt efter borde det verkligen inte bli några komplikationer,kan jag tycka,hm..
iallafall så ringde jag till Improva (kliniken där jag opererades) idag och pratade med sköterskan,vi bestämde att jag ska dit på torsdag för att cheka läget,uuh hoppas att det inte är något knas..

Kom på att förra veckan när det var sån snökaos så vart min bil och en massa andra bilar inparkerade på p-däcket på jobbet,så självklart fick vi som var där hjälpa varandra att komma loss och det var nog efter det (om jag tänker efter) som det började göra ont och svullna.
Hade egentligen velat åka in till Improva redan imorgon men självklart så jobbar jag både dag och natt imorgon,så får åka direkt efter jobbet på torsdag morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0