Min söndagsvila





Känns som jag typ har städat och lagat mat hela dagen,söndagsvila vad är det?? När jag sen till slut var färdig med allt så drog jag på mig bikinin och studsade ner i hot-tuben för en stunds söndagsvila,inte helt fel..det är så skönt att sätta sig där och bara koppla av!

I helgen har jag inte alls varit så duktig med Viktväkteriet som jag var förra helgen,så nu har jag dåligt samvete,uhuu..ja ja imorgon är det måndag och ny vecka och det innebär nya friska tag för min del,men det känns lite pirrigt eftersom jag ska väga mig på tisdag morgon för första gången sen första invägningen och just för tillfället känns det som att helgens fuskande gjort så att det lilla jag säkerligen hade gått ner,har jag gått upp ,jag får väl se på tisdag om så är fallet,jag är superglad om jag ens gått ner 1 kilo under dom här 2 veckorna,för det innebär ändå att jag tappat ett halvt kilo i veckan och det är jag nöjd med om det är så.Halvt kilo låter inte mycket men tänk att man häller upp 5 dl vätska i en liten flaska och tänk sen att det är rent fett,så då är det mycket som man faktiskt gått ner och är det så,så är jag nöjd!




Kommentarer
Postat av: Li

ja,jag är en kommentarstalker ;)

Men jag gör ett sammandrag nu ist;)

skön din söndagsvila såg ut och välförtjänt efter allt städande och fixande.

nya tag imorgon tycker jag låter jättebra ;)

Men jag är säker på att du kommer få glada siffror på tisdag och så är det bara att kämpa vidare sen,

Heja heja! :D

2010-02-21 @ 21:48:29
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0