Första vägningen efter invägningen


När jag kom till Viktväktarna var jag säker på att jag inte gått ner något alls,men när jag väl ställde mig på vågen och den visar -2 kg blev jag glatt överraskad,så då har jag inte varit duktig/nyttig i onödan (ler) eller det är man ju aldrig i onödan men man vill ju ändå se resultat och det fick jag,jag är super nöjd för det innebär -1kg /veckan.

Sen är det ju så att man får lite ny inspiration och nya krafter till att orka köra vidare när man varit dit på mötet/kursen och även fått minus resulatat på vågen,så nu är jag taggad för en tredje vecka och det har gått förvånansvärt bra,självklart har jag haft mina dagar då jag varit sugen på något sött,men löst det på bästa sätt.

Kommentarer
Postat av: Li

Heja Heja vad du är bra! =O)

2010-02-23 @ 15:18:37
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0