Drömmer mig bort

Sitter här och snörvlar och snorar,kännt mig piggare idag faktiskt men känner nu såhär på kvällsingen att jag är nog lite hängig igen,booo..hade velat bada ute i hot tuben men gör nog bäst i att hoppa över det så jag inte blir ännu sämre till imorgon och till helgen,så sitter här och dricker lite kaffe istället.
Hoppas det sker ett under inatt och jag vaknar frisk och kry så jag orkar köra ett ordentligt träningspass imorgon,har ju inte tränat sen i måndags pga. förkylningen,booo..

Lika bra att sitta och drömma lite..så man glömmer vinter och förkylningar.

Drömmer mig tillbaka till Singapore,här var vi på Santosa Island!

Kommentarer
Postat av: Li

är det min blogg som smittat dig med förkylning? ;)

Jag drömmer mig också bort, det är nog ett "Sweden syndrome" just nu :)

Är det en vit delfin?

krya på dig och ha en fin helg!

2010-02-25 @ 21:16:55
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0