Please,låt det inte vara så illa..

Träffade som sagt min kirurg idag och även han blev väldigt fundersam..jag borde inte vara så svullen 2 månader efter (har ju varit helt platt hittills) och just att det kom precis efter att jag överansträngt mig förra veckan,då jag fick hjälpa till att putta nga bilar på p-däcket på jobbet (då alla typ hade fastnat där,pga all snö som kommit under natten),nu måste jag börja att använda min korsett igen i några veckor för att se om svullnaden lägger sig,Magnus (min kirurg) sa att vi bara måste avvakta i hopp om att det lägger sig och att vi håller det under uppsikt,blir det värre måste jag självklart dit men annars så avvakter vi till i slutet av Mars då jag ska dit igen,vill det sig riktigt illa kan det vara så att stygnen i magmusklerna har släppt,det märker man vid nästa besök då jag måste göra vissa övningar och ansträngningar,då ser man o det buktar ut fortfarande och då är det ett tecken på att det gått upp..iik,när han berättade det blev jag högröd i ansiktet av besvikelse,att ens tänka tanken att jag eventuellt kan behöva göra om min operation var/är otänkbar,hade bara lust att sjunka under jorden..men tyvär så hjälper inte det..nu är det bara att hoppas innerligt att läget inte är så och att det bara är någon överansträngning av muskeln och att det därför samlat vätska och blivit svullet.
Åh är så besviken på mig själv att jag var så dum att jag överansträngde mig !!


lilla väntdelen på Improva


man känner sig verkligen välkommen när man kommer dit,kramar & kaffe,
blev även erbjuden frukost,men hade precis ätit.








Kommentarer
Postat av: Marja-Leena

Usch, hoppas verkligen att det går över, kram!

2010-02-04 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0