På väg mot ett lättare liv

Sorry för min dåliga uppdatering idag !

Idag var jag som sagt iväg med syrran på vårat första Viktväktarmöte och inskrivning,eh om jag säger så här,så blev jag lite chokad,trodde nämligen inte att jag vägde riktigt så mycket som jag gör just nu,ehm..men nu är jag så taggad och peppad så det här ska gå bra,men det kommer inte bli en lätt viktresa eftersom det kräver ju en hel del disiplin och engagemang.

Jag kan iallafall varmt rekomendera Viktv. för dig som vill gå ner på ett sunt sätt och ändå kunna äta det du vill och är sugen på,grejen är bara den att man har ett visst antal propoints per dag och dom gäller det verkligen att äta också,i mitt fall har jag 29 points per dag och det kommer jag att klara mig gott på,om jag väljer att spendera dom på rätt sätt och sen får man extra veckobonus att välja och använda för lite extra festligheter (när man nu vill välja att använda dom) sen får jag även extra points vid varje träningstillfälle som jag kan välja och spendera hur jag vill,så jag komer nog att greja det här eller jag vet att jag kommer att göra det (har ju lyckats med det förr så).
Nästa vecka ska vi som sagt dit på våran 2:dra vägning och det ska bli så spännande,längtar och vill bara att det ska ha gått några veckor så jag kommit igång med viktminskningen!


Kommentarer
Postat av: Li

Blir själv motiverad av att läsa din blogg när du är så super pepp och positiv! Heja heja! =)

2010-02-10 @ 13:03:37
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0