Vad tror ni,hur mycket har jag tappat första veckan?



Så har man kommit till en ny vecka.Första veckan med mitt Viktväkteri gick toppen,utan några större frestelser,är nog så bestämd nu att jag ska greja det här så det "finns inga problem och frestelser" bara att tacka och ta emot,för jag vet att det kommer dagar då jag kommer att klättra på väggarna och bara vill ge upp,men nu är jag taggad till 1000,trodde faktiskt helt ärligt att första veckan skulle vara jobbigast!

Är bara så besviken på att jag inte kan gå imorgon bitti och väga mig,ska ju på föreläsning via jobbet och sen ska jag tillbaka till jobbet på eftermiddagen,så hinner tyvär inte ens gå på kvällsvägningen,skit också..men får se till att försöka hitta ett annat tillfälle i veckan men hade just velat gått imorgon eftersom det precis gått 1 vecka då och är bara såå nyfiken!


Kommentarer
Postat av: Li

jag själv blir så taggad av att bara läsa din blogg! och jag är nyfiken hur det har gått för dig oxå, du har ju kämpat riktigt bra denna vecka!

Du får vänta lite längre på utdelningen bara :D

2010-02-15 @ 12:23:47
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0