Viktväktarna är toppen

Dagens träningspass är över,åkte till gymmet och körde stenhård konditionsträning,så nu känns det riktigt bra i kroppen.
Har ju bestämt mig för att tappa några kilon som har smygit sig på sakta men säkert,tränar ju och så men måste dra ner på portionerna osv. lagar inte speciellt fet mat överhuvudtaget eftersom jag inte tål fett (blir dålig i magen av det) så på så vis äter vi som oftast rätt nyttig mat,men jag tror att min lilla bov är den där 2:ra portionen man som oftast tar för att det är gott och sen kanske jag äter lite för mycket kolhydrater,så dom kan jag nog också dra ner på.
Satt och tittade på Viktväktarnas hemsida och funderar på att gå med där igen,gick ju där för 12 år (tror jag att det var) sen då jag drog på mig extra kilon efter dom täta graviditeterna som jag sen hade svårt att bli av med och måste säga att Viktväktarna är toppen bra,det fungerar verkligen,synd bara att så många har förutfattade meningar men oftast är det dom som aldrig varit med där och fått för sig en massa saker.Förra gången (för då 12 år sen) gick jag ner 8 kg med Viktväktarna,sen enligt dom fick jag inte vara med längre,om jag skulle gå ner mer som jag ville,så då gick jag ur och fortsatte på egen hand och det gick jätte bra,eftersom jag hade med mig kunskapen därifrån,så gick ner ganska mycket och var super nöjd,men som sagt så nu dom sista åren har det sakta men säkert gått upp,kom in i en dålig träningsperiod efter min knäfraktur och kom av mig med mat och allt,tyvär..men nu fasiken ska det bli ordning på torpet igen !


Kommentarer
Postat av: Li

Härligt inställning! =)

Jag själv tog viktväktarna distanskursen, tror det var två år sen, och gick ner 20kg på ett år.

Nu har jag ett par kg kvar som jag vill gå ner, men det är svårt med dessa sista kg och disciplinen!

Kör v.v. igen med kunskaperna jag tat till mig, men enligt det "gamla systemet".

Lycka till o kämpa på! =)

2010-02-08 @ 17:29:44
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0