Vilken tur att alla förändras..

Usch,hoppas jag känner mig bättre imorgon då jag ska på APT-möte på morgonen och sen ska jag jobba natt,idag har jag varit som en ruttenpurjo,så hoppas innerligt att jag är ett snäpp bättre iallafall.

Jag har ägnat hela kvällen åt att kika på gamla bilder,herre gud säger jag bara..vad man förändras med åren,men det som var skönt att se var att det inte är bara vi människor som förändras utan t.o.m.våra katter har förändrats med åren,annars kan man ju lätt få för sig att det bara är en själv som ser så annorlunda ut.


Maja i min famn för nga år sen..


Maja sov redan då på det här sättet..


titta på henne idag,sööt fortfarande!

Kommentarer
Postat av: Li

Fantastiskt helt enkelt :O)

2010-02-24 @ 17:38:15
URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0