Äntligen fredag snart igen

Tänkte börja min dag imorgon med att självklart avsluta mitt arbetspass,sen åker jag direkt till våran butik för att storhandla inför helgen,efter det måste jag åka in till stan för att göra påfyllning av mina naglar som jag inte fixat sen några dagar innan julafton senast och efter det bränner jag raka vägen till NK,för att byta färg på en Mateus skål med lock på (som ni ser på bild här nedan) som jag fick av mitt ♥ i julklapp men inte hunnit byta förrän nu eller rättare sagt imorgon då.



Jag måste bara säga att jag älskar verkligen Mateus serien,har inte tröttnat på den för ett ögonblick,började samla på den när jag fyllde 30 och har hunnit få/köpa en hel del sen dess och kärleken växer sig bara starkare för varje ny Mateus (ler) jag köper eller får !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0