Året har inte börjat bra..

Nya året verkar inte vara på min sida..börjat med att datan strejkat hårt,så har bytt från Internet Explorer till Firefox och från den till Safari,för tillfället verkar den fungera klockrent,men ropar inte hej förrän jag e över ån..
Nu för en stund sen skulle jag ta mig min första underbara kaffekopp och vad gör jag då,svänger igen kaffemaskins dörren lite för hårt och vad händer..min dyra fina Mateus kaffemugg flyger som jag vet inte vad,klirr klirr låter det,200 spänn åt pipsvängen..SKIT OCKSÅ !!
Vad är det mer som ska gå åt pipsvängen?
Jo en liten grej till,vi köpte varsin ny mobil till tjejerna i julklapp och gissa vad som redan hänt den ena..jo knapparna har  börjat ramla av,redan..hur mga dagar höll den,inte mga,det är lätträknat.
Så om en stund tänkte jag åka med telefonen och se vad dom säger,hm..önska mig lycka till ! för inte tog vi en extra försäkring för 3000 :- för 2 telefoner,aj aj aj då..gör ont bara jag tänker.
Stackars min fina mugg som fick sig en flygtur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0