Back in town

Oj vilken skit trevlig och rolig kryssning vi tjejer haft,vi har lika roligt varje gång vi åker.Massor med god dricka och dansat en hel del och måste säga att det gick bra att dansa,trots ärret på magen,självklart tog jag det lugnt på dansgolvet,var bara så glad att ens kunna dansa.Nu äntligen efter 6 veckor börjar jag känna mig som vanligt igen,på måndag ska jag t.o.m börja träna,YES !!

Vi var uppe rätt sent igår,så alla vi brudar har varit så trötta idag,men det får man räkna med när man är på kryssning,så ikväll kommer jag bara ligga raklång på soffan och kolla på ngt bra på tv eller se en film eller ngt i den stilen.

Lägger upp lite bilder från kryssningen imorgon,idag är jag alldeles för trött (gäsp).


I mitt nästa liv ska jag nog bli katt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0