Fotograf eller var det bara en ren dröm ?

Kom på en sak nu som jag drömde om inatt,jag hade blivit antagen till en fotografutbildning,hm undrar vad den drömmen betydde ? Har ju faktiskt haft det lite i tankarna ngn gång,men inte funderat så mkt på det.Det är ju inte så lätt att slå igenom som fotograf,inte för att man måste slå igenom men man måste ju ändå kunna försörja sig på det man håller på med,om det ska vara ngn mening,eller hur !

Jag har ju idag iförsig ett jobb där jag har mkt fritid,så jag skulle nog kunna kombinera det med fotografering,eftersom det är svårt att fota på heltid.

Ja ja nu surrar jag bara..eller borde jag kolla upp om det är möjligt att ens komma in på en sån utbildning för mig ?


Kommentarer
Postat av: Inger

Do so tycker jag, annars borde heminredning vara nåt du kunde slå dig på :)

2010-01-08 @ 12:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0