Fredags mys

Sitter här och har smygstartat med mysfredag,frukost & kaffe det är inte illa.
Senare ska jag köra Linn med sin kompis till Haninge C,så tänkte nog passa på att smita in och kika runt jag med.

Idag tänkte jag ha en vilodag från träningen,känner av i mina ben att jag har satt igång med träningen.Nästa vecka ska jag prova mig på styrketräning,vet inte riktigt hur mkt det kommer att kännas i magen,så får testa mig fram,styrka för benen måste jag nog vänta med eftersom magmusklerna används rätt duktigt när man kör benpass,så då får det nog bara bli armarna till en början.

Ikväll blir det fredagsmys framför Let´s Dance,undrar vem som åker ut idag ?
Vad tror ni ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0