Hörs igen ikväll !

Nu är jag en dålig bloggerska,men tyvär så vissa dagar är bara hysteriska.. strax ska jag till jobbet,börjar 2 timmar tidigare idag.
Igår var vi på Heron City och såg på Snabba Cash som sagt,jag tyckte att den var super bra,satt typ och nästan bet på naglarna under hela filmen.
Jag som inte läst Jens Lapidus böcker hade ju inget att jämföra med och inte byggt upp en egen inre värld hur den skulle vara,tror att det är så när man läst böckerna att man har högre förväntningar eftersom det rymmer så mkt mer i en bok än i en film,men som sagt så var jag jätte nöjd med filmen,kan varmt rekomendera er som inte sett den att gå och se den !!

Ha en bra dag,skriver mer ikväll !


Kommentarer
Postat av: Madde

Hej!



Nu har jag lagt upp en tävling i bloggen där du kan vinna ett fint berlockarmband! Mer info finns på min blogg. Delta gärna :)



Kram /M

2010-01-21 @ 18:27:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0