Hyvää huomenta

där kom min Finska ådra fram litegrann ;)
Uppe med tuppen idag,klev upp strax efter 7 imorse,åt frukost med tjejerna innan dom begav sig iväg till skolan. Nu sitter jag och väntar på ett samtal från Vårdcentralen,fick en telefontid kl.9.00 då dom ringer upp,ett väldigt smidigt sätt faktiskt,man ringer bara dit och knappar in vad man har för ärende och lämnar telefonnummer,sen ringer dom upp tiden dom angav när jag ringde till telefonröstlådan.
Linn ( min äldsta dotter) hittade en liten knöl vid knäleden för några dagar sen,som vi ska kolla upp,hoppas vi får en tid redan idag,eftersom dom antagligen remiterar oss vidare och allt tar sån tid,tyvär.
Nu ska jag nog städa en stund här hemma,vad ska ni göra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0