Lördag

och det känns det defenitivt inte som det är..tycker mer att det känns som en vardag,men det blir väl så när jag är hemma och är sjukskriven,dagarna bara flyter ihop och så med jul & nyår emellan.

13 januari ska jag jobba mitt första arbetspass sen min operation och det känns bra att återgå till vardagen,jag börjar sakterligen känna mig läkt,iallafall så pass att jag kan börja jobba,måste självklart ta det lugnt med lyft och så.

Jag ser även framemot att kunna börja träna igen,det är ngt jag saknat oerhört eftersom jag vanligtvis tränar rätt mk, så känns det väldigt konstigt att inte ha kunnat göra det,jag mår mkt bättre både fysiskt & psykiskt när jag får röra mig,så nu är ordningen snart återställd.. ÄNTLIGEN !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0