Lyssna på hjärtat

Uppe med tuppen (nästan iallafall) systeryster kom på lite morgonfika efter jobbet,hon åkte för en stund sen och jag sitter här och funderar på vad jag ska göra,hm är lite rastlös i kroppen om jag ska vara ärlig,det liksom kryper  benen.. hjärtat säger att åk och träna och järnan säger hitta på ngt skoj,men vad skulle det vara då,kommer inte på ngt.. så lyssnar nog på hjärtat mitt,jag som kommit igång med träningen på ett bra sätt nu,ska nog se till att hålla fast vid det.
Jag är en person som inte kan leva utan min träning,den är så viktig för mitt välbefinnande,det e klart att jag kommer in i träningssvackor ibland och det går i perioder men försöker ändå masa mig till gymmet och bara koppla bort järnan som säger: nä men stanna hemma och bara slappa och ta det lugnt eller gör ngt annat skoj.
Oftast så åker jag ändå och bara kör på och kopplar bort hjärnan och sen efter känner jag mig så nöjd,nog om det..nu åker jag !



här snackar vi om en riktigt tränad tjej,wow..många timmars slit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0