Min tvättstuga är en föredetta tvättstuga,vad hände ??


Linneskåpet står inte där den ska stå just nu..


inte underskåpet till tvättstället heller..


linneskåpet gick mitt itu..


bakstycket av linneskåpet hänger kvar i väggen,vad var det som hände ????

Fattar ingenting just nu..satt här vid datan och tjejerna var på övervåningen,då vi hör ett våldsamt brak i hela
tvättstugan,trodde hela huset skulle rasa ihop..springer in i tvättstugan och ser att allt är huller om buller där inne,jag skakar rejält i benen fortfarande,shit vad var det som hände ? fattar inget just nu..
Hela förbaskade linneskåpet ligger i två delar och underskåpet till tvättstället rasade också ihop och bänkskivan har bångnat av all tyngd av linneskåpet.
Värsta av allt e att det går inte att fixa utan att köpa nytt,eftersom allt e trasigt,skitan också säger jag bara !

Kommentarer
Postat av: Inger

Sablar Amalia, får hoppas att vi klarar oss här. Ser ut som en tromb varit framme.

2010-01-11 @ 17:49:16
URL: http://livetenligtenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0