Morgondagens agenda

Imorgon ska jag upp med tuppen för att avsluta veckans sista nattpass,sen tänkte jag ta min rallybil (ler) och bränna till butiken för att storhandla inför helgen,därifrån bränner jag rakavägen till Huddinge Sjukhus,dax igen för återkontrolll av min IGA-brist (en slags immunbrist) som jag har och haft sen jag föddes (det är inget farligt eller smittsamt) men det gör att jag lättare får infektioner,är vansinnigt trött periodvis och kan känna mig allmänt sjuk och hängig vissa dagar,ja sen finns det ju en del andra symtom som jag har,men tänker inte uttråka er med det..nog om det,efter Huddinge sjk. åker jag hem med alla matvaror och efter det tar jag min rallybil (ler igen) och bränner till gymmet,för nu ska jag banne mig vara i form till sommaren !




Det gäller att börja i tid..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Fin blogg :) Jag har åxå igA-brist. Förmodligen född med det, men var ett mkt friskt barn, märkte av det först 2007 som var ett helvetiskt år med ett tiotal halsflussinfektioner. Har sedan varit ganska ftisk, men har nu varit förkyld sen i höstas och börjar känna mig lite låg, är sååå trött på det här nu! Känner ingen med igA-brist och skulle gärna vilja veta mer om din, hur du känner av den och hur den påverkar ditt liv! Må så gott! /Malin

2012-04-04 @ 09:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0