IPHONE


Äntligen har jag  fått ärslet ur vagnen och beställt en ny telefon,lustigt..pratade med min kompis Jenni idag om att vi ska beställa varsin ny Iphone,sen tog det inte mer än 30 minuter förrän telefonbolaget där jag har mitt abonnemang ringer och säger att nu är det dax att förlänga ditt abonnemang,om du är intresserad förstås ! Självklart beställde jag en direkt (en vit fick det bli )har ju haft min Nokia N95 ett tag nu,så det var dax att skaffa en ny.

Det bästa av allt e att den kommer redan innan helgen! Så nu kommer jag att bli mycket bättre på att ta bilder från min vardag och lite allt möjligt,som jag kan lägga in på bloggen direkt.Så,skärpning pågår..från min sida !

Kommentarer
Postat av: M-L

Snygg den är som vit :-)

2010-01-19 @ 22:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0