Robinson

Åh och jag är så förbannad....har suttit hela dagen och försökt att komma in på internet och min blogg,lyckats en endaste futtig gång och jag lovar,jag har suttit febrilt och försökt,nästan så jag rivit håret av mig och kastat datorn i väggen och sist men inte minst stampat på den,hade god lust iallafall..

Nu äntligen tror jag att det ordnat sig,vågar inte riktigt hoppas för mkt än..men hoppas hoppas.
Bytte från internet explorer till Firefox,tydligen så är det det som gäller nu för att det ska fungera på ett bättre sätt..ja ja tiden får utvisa om så är fallet.

Nu ska ja sätta mig och titta på Robinson.
Ha en mysig lördag alla söta rara läsare !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0