Semla istället för träning..

Som jag sa på videoklippet så började min dag inte som den skulle,hm..insnöad bil var bara förnamnet och inte hade jag en spade med mig heller,så där stod jag som ett fån,men efter mycket om och men så kom alla vi loss som hade fastnat,tur man hjälper varandra !

Sen har dagen bara gått,ibland känns det som det är någon som trycker på en snabb framspolnings knapp på dygnen som bara går i ett rasande tempo,jag har ändå hunnit med en hel del idag,storhandling inför helgen,besök på Immunbristenheten på Huddinge sjk. hem till syrran och fika med,sen hem med alla matvaror (det värsta är nog när man ska packa in alla varor i kylen) ja sen var det städning på agendan (tar aldrig slut),ja sen var det middagstid och nu sitter jag här och kopplar av lite medan jag väntar på Robinson.

Min träning sket sig totalt idag,så jag kör en stor Vi Örby semla som min träning istället (ler) !





Tyvär så ser dom lite missbildade ut,dom har ju åkt runt halva stan idag..men vilken tur att smaken är den samma !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0