Söndags mys

Idag har jag verkligen haft en lugn och skön söndag,började dagen med frukost & kaffe i soffan med eld i brasan och sen tog jag en snabb sväng med dammsugaren,sen slappade jag igen och tog det lugnt.På eftermiddagen så åkte jag och tjejerna och Rebecka (granntjejen) till Haninge Centrum för att klippa tjejernas toppar,jag får dom tyvär inte till frissan så ofta som jag skulle vilja,men nu lyckades jag på något sätt att övertala dom att klippa sig,så sagt och gjort åkte vi iväg.
Under tiden tjejerna satt i frisörstolen hann jag ner till Lindex för att handla lite nya underkläder till mig och tjejerna,förbrukningsvara..

Vi fick även med oss latmasken från Centrum,som fick oss att åka förbi Vegabaren och handla lite mat,så det blev kebab med mos till middag.Tur att man inte äter sån mat ofta,för det är väl inte det nyttigaste precis.

Nu sitter jag här med min älskade kaffe kopp och slappar igen,söndagsmys kallar jag det för !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0