Tjohej

Så,nu e jojjon hemma igen,åkte direkt efter nattpasset till våran butik för att handla inför helgen,så då slipper jag göra det imorgon,tycker att det är smidigast att göra det när jag åker från jobbet,för då är jag ändå ute och kör så tidigt på morgonen,sen när jag kom hem var det det gamla vanliga rensa först i kylen,sen in med nya & frächa varor,när jag var färdig med alla varor så var det dax att hoppa i träningskläderna,nu e jag på G med träningen på riktigt igen,såå naice känsla..gu vad jag tjatar och pratar om min träning,men det får ni nog leva med eftersom det är mitt liv,eller rättare sagt en del av mitt liv !

Efter träningen åkte jag en sväng förbi mamma & pappa,åt lite lunch och fikade där och nu har jag precis kommit hem,ska studsa in i duschen och efter det tänkte jag lägga in nga bilder på mina söta underbara pälsänglar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0