Trotsig unge

Efter middagen kom Helena (min kompis & granne) upp för en kvällsfika,så mysigt att Helena m. familj e hemma igen från Thailand så vi kan ha våra promenader,fikastunder & middagar ihop,ikväll så blev det kaffe med lussebulle (mm vi har nga kvar i frysen) och så snick snack framför Made in Sweden.

Usch nu är jag lagom trött,jobbade som sagt min första natt i natt och kunde jag somna då,nej inte förrän ca 03.30 kanske,innan dess hade jag inte somnat ens en ynka liten sekund,utan låg klarvaken och bara var så irriterad på mig själv som inte kunde somna.
Nu ska jag ändå sätta mig i soffan och titta på Paradise Hotel på webben och trotsa tröttheten,usch nu känner jag mig som en liten trotsig unge som bara,nä ä jag tänker inte sova !!



Dalin är det riktigt mycket bimbovarning på,ändå måste jag titta,för självklart är jag nyfiken vad hon gör idag för att göra bort sig !
Förlåt,nu lät jag inte så snäll,men lite så är det !


Kommentarer
Postat av: swan

haha. Vi blir flintisar båda två:D

2010-01-14 @ 23:05:35
URL: http://jenniferswan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0