Vem säger att det är lätt att vara förälder,inte jag iallafall..

Vi har kommit överens om att tjejerna ska städa övervåningen och hålla reda på den,eftersom det nästan bara är dom som är där uppe,vårat sovrum är nere,så dom har en hel övervåning för sig själva och då tycker inte jag att det är för mkt begärt att det är dom som ska se till att det är i gott skick alla dagar i veckan,kräver inte att det ska städas varje dag men det ska var iordning,för att man ska få sin veckopeng.

Idag bad jag tjejerna städa övervåningen (egentligen ska jag inte ens behöva påminna om städning,för det ska göras självmant) då startar ett världskrig där uppe om vem som ska städa badrummet,tjejerna tycker att det är äckligt att städa badrum så därav detta bråk,må vara sant men det måste ju göras och sen är det nästan bara dom som använder det,så borde ju inte vara så äckligt..men men.

Ville inte lägga mig i deras bråk,tror att det är bäst att hålla sig utanför (om det inte urartar förstås),till slut löste dom det  iallafall,så nu städas det för fullt där uppe.

Är det någon som känner igen sig ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0