Wallander Skytten

Linn bestämde sig för att åka till Centrum med sin kompis,så telefonen får vänta tills imorgon,dom gör nog ändå inte så mkt på en söndag..
Istället stannade jag hemma och fikade med Helena,har tvättat en del och bytt till rena sängkläder och så har jag städat lite också.
Lasseman åkte iväg tidigt imorse med Tony (en av våra goda vänner) för en liten grabbtripp till deras landställe,Tony som har jaktlicens skulle nog försöka få sig en hare eller ngt i den stilen..Lasse får väl sitta med och hålla utkik.
Iallafall så är det bara jag och tjejerna hemma nu i nga dagar,ikväll så skulle Helena & Rebecka komma upp för en liten vin & film kväll,vi ska kolla på Wallander (skulle tittat på den igår,men all tid gick åt till min knäppa data) och bara sitta och snacka och ha myspys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0